کارگاه آموزشی STP (بخش بندی بازار/هدف گذاری /جایگاه یابی)
کارگاه آموزشی STP در کسب و کارهای نوپا (بخش بندی بازار/هدف گذاری /جایگاه یابی) ویژه هشت واحد منتخب مستقر در ” سال اول رشد”برگزار شد. سرفصل های ارائه شده در این کارگاه شامل موارد زیر بودند: آشنایی با بخش بندی های متفاوت بازار تشریح رفتار مصرف کننده آشنایی با شیوه محاسبه اندازه بازار انتخاب صحیح … ادامه خواندن کارگاه آموزشی STP (بخش بندی بازار/هدف گذاری /جایگاه یابی)
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.